18.10.12

Γύρω γύρω

Σήμερα πήγα στο Greenwich. Εκεί ήθελε να πάει η φίλη μου η Τίνα, αλλά δώσαμε ραντεβού στο Northern Greenwich που είναι άλλο πράγμα. Πως λέμε Πάνω Ραχούλα και Κάτω Ραχούλα. Έτσι ένα πράμα... Έγινε που έγινε η πατατιά, πήγαμε και είδαμε το Ο2 Arena. Καλό και τεράστιο. Έχει μια ωραίο μουσείο για την ποπ μουσική μέσα. Ίσως κάποια άλλη φορά που θα παίζει χρήμα.Δώδεκα Λίρες ζητάνε για να δεις την κιθάρα του Noel...

Ανεβήκαμε μετά στο τελεφερίκ της Emirates που σε περνάει πάνω από τον Τάμεση. Είδαμε τον κόσμο από ψηλά και γυρίσαμε πίσω.

Πήραμε λεωφορείο και πήγαμε στο Greenwich (Κάτω Ραχούλα). Εκεί μπήκαμε στο Ναυτικό Μουσείο και ψιλοκόψαμε μια βόλτα. Μετά λιώσαμε στην ανηφόρα που οδηγεί στο Βασιλικό Παρατηρητήριο. Εκεί που είναι ο πρώτος παράλληλος της Γης κλπ. Τον ήπιαμε βέβαια, αφού μέσα μπορούσες να μπεις μέχρι τις 16:30 και εμείς αργήσαμε δύο λεπτά... Μαλάκες Εγγλέζοι. Δεν μας έβαλαν με την καμία...

Επιστροφή στο Hammersmith και επίσκεψη στο McSkata για γρήγορο φαγητό. Δίνω παραγγελία και η κοπέλα στο γκισέ με ρωτάει από που είμαι. Προφανώς είναι Ελληνίδα και της λέω πως είμαι Έλληνας. Πιάνουμε την κουβέντα. Και εκείνη νεοφερμένη στο Λονδίνο. Ψάχνει να βρει άκρη. Μου λέει για το πόσο παλούκι είναι το σύστημα και πως θέλει αρκετό χρόνο για να την βολέψεις. Μου δίνει το τηλέφωνο της και μου λέει πως είναι διαθέσιμη για οποιαδήποτε βοήθεια, εφόσον περνάει από το χέρι της.

Μετά σκάει το τηλεφώνημα από την Νανά που θα με φιλοξενούσε μετά τις 21 Οκτώβρη. Τον ήπιαμε. Δεν παίζει. Καπούτ. Θα φύγει από το σπίτι που μένει και μιας και βρήκε ήδη καινούριο νοικάρη ο ιδιοκτήτης της, την κάνει με αλαφρά νωρίτερα για να πάρει και πίσω κασέρι, να το δώσει στο σπίτι που θα νοικιάσει με έναν συγκάτοικο αργότερα. Μέχρι τότε θα με΄μείνει και αυτή σε φίλους. Τρεχάτε ποδαράκια μου.

Είναι πικρή η ξενιτιά, μάγκες, γεμάτη προβλήματα. Για την ώρα δεν τα παρατάω όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: