15.11.12

Ρεπό



Είχα ρεπό σήμερα. Παρ’ όλα αυτά έπρεπε να πάω πάλι στο Noting Hill για να αλλάξω ένα από τα παντελόνια που μου είχαν δώσει για την δουλειά. Περίμενα μία ώρα εκεί μέχρι η Βουλγάρα/Ρωσίδα/Πολωνίδα που κάνει τις προσλήψεις, να ασχοληθεί μαζί μου. Και μόλις ασχολήθηκε μου είπε πως δεν έχει κανένα στο νούμερο μου. Τελικά βρήκε δύο από κάποιον που δούλεψε μια μέρα και τα παράτησε. Και μου τα έδωσε και τα δύο, λέγοντας μου να μην το πω σε κανέναν. Και επειδή η αφραγκία έχει διαρκείας, είπα να κάνω μια βόλτα που είναι τζάμπα. Το έκοψα λοιπόν με το πόδι, πέρασα έξω από το Hyde Park και περπάτησα όλη την Oxford Street, γεμάτη με φωτάκια. Τι να μας πει και το Jumbo. Εδώ έχουν Χριστούγεννα από το καλοκαίρι… Πήγα μια βόλτα στα HMV και χάζεψα τα CD. Το καινούριο της Kylie έχει 10 Λίρες και διάβασα πως είναι πολύ καλό. Δυστυχώς δεν μπορώ να το κατεβάσω, αφού δεν έχω ιντερνέτ στο σπίτι και στα καφέ κλπ που πάω, η πρόσβαση είναι κομμένη στα torrents.
Το λεωφορείο της επιστροφής περνάει από το Kensington. Εκεί είδα κάτι που δεν το έχω ξαναδεί. Σε ένα πεζοδρόμιο ήταν μαζεμένοι καμιά εκατοσταριά διαδηλωτές με σημαίες του Ισραήλ και χαρτόνια που έγραφαν “Israel wants peace, not terror”. Σκέφτηκα να τους κάνω κωλοδάκτυλο από τον πάνω όροφο του λεωφορείου. Αλλά είμαι ευγενικός. Μπροστά τους οι μπάτσοι είχαν βάλει κάγκελα και δεν άφηναν κανέναν να τα περάσει. Αμέσως μόλις περάσαμε τους φίλους του Ισραήλ, υπήρχε μια σειρά από μπάτσους και αμέσως μετά γύρω στους χίλιους διαδηλωτές με σημαίες της Παλαιστίνης που φώναζαν με πάθος “Free Palestine”. Όλοι στο ίδιο πεζοδρόμιο! Θα γινόταν ποτέ αυτό στην Ελλάδα χωρίς να σκοτώσει ο ένας τον άλλον;

3 σχόλια:

Katerina είπε...

Φυσικά και θα γινόταν και στην Ελλάδα αυτό. Όχι σε αυτή την Ελλάδα βέβαια! Στην άλλη, αυτή που νομίζουν ότι θα φτιάξουν!

Tiverius είπε...

Πότε θα γίνει αυτό;

Katerina είπε...

Kαληνύχτα Κεμάλ αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ...