7.6.11

Ios diary #2

Και αφού τελείωσα με το κύπελο στο Λονδίνο, επιστροφή, μετά από ένα μικρό διάλειμμα στην Αθήνα, στην Ίο. Ήδη έχει ζέστη και ο ήλιος λάμπει κάθε μέρα.

Χθες έκανα το πρώτο από τα πολλά μπάνια που θα ακολουθήσουν στον Μυλοπότα. Η θάλασσα ήταν φανταστική. Για να κατέβω και να ανέβω στην παραλία χρησιμοποιώ τον παλιό γαϊδουρόδρομο. Στην αρχή το να ανέβεις μοιάζει δύσκολο, αλλά τελικά μου πήρε μόλις είκοσι δύο λεπτά για να ανέβω στην Χώρα. Καλός χρόνος για πρώτη φορά.

Από χθες, επίσης, παίζει ένας διαγωνισμός που ξεκίνησα για πλάκα με τον Πάνο. Του είπα κάποια στιγμή, πως ο DJ Ashba των Guns 'n' roses δεν είναι στην λίστα με τους πενήντα καλύτερους κιθαρίστες του Orange Bar. Τελικά, συμφωνήσαμε πως αν εκατό άνθρωποι του πουν πως ο DJ Ashba, θα πρέπει να είναι στην λίστα, μέχρι το τέλος της σαιζόν, τότε θα πρέπει να τον βάλει του χρόνου. Μέχρι τώρα μάζεψα τέσσερις.

Σήμερα έμαθα πως θα έχω μια γειτόνισσα στο διπλανό μου δωμάτιο. Και έλεγα ποια θα πλένει τα ρούχα μου! :-D Και σήμερα έχω ρεπό και από το πρωινό καθάρισμα του μαγαζιού! Τέλεια!

Δεν ξέρω πως θα πάει το πράγμα γενικά και τι μου επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά μάλλον η Αθήνα τελείωσε για μένα. Σιγά σιγά καταλαβαίνω στην πράξη αυτά που έλεγε ο Επίκουρος. Τελικά, ένας άνθρωπός χρειάζεται πολύ λίγα και απλά πράγματα για να ζήσει ευτυχισμένος. Ήμουν ματαιόδοξος και άπληστος, όπως όλοι μας τελικά. Αλλά όλα μπορούν να αλλάξουν μια μέρα. :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: