15.6.10

Νανοτεχνολογία

Εμφανίζεται κι άλλος καμένος στην γνωστή πλατεία για να φάει...Με ρωτάει αν ξέρω την νανοτεχνολογία. Του απαντώ πως ναι. Και μου λέει τον λόγο που εδώ και πέντε χρόνια είναι δυστυχισμένος... Έχουν, λέει, εφαρμόσει την νανοτεχνολογία επάνω του. Μου δείχνει κάποια ράμματα στην παλάμη του και μου λέει πως του έχουν εμφυτεύσει μικροτσίπ για να τον ελέγχουν (και εγώ έχω ράμματα στην παλάμη, αποτέλεσμα ποδοσφαιρικού αγώνα στο γυμνάσιο, αλλά μικροτσίπ δεν έχω σίγουρα...)

Μετά βάζει το χέρι μου στον σβέρκο του για να μου δείξει και τις οπτικές ίνες που έχει εκείκαι συνδέουν τον μικροτσίπ με τον εγκέφαλό του. Μου λέει πως μερικές φορές όταν οδηγεί το μηχανάκι του, τον καθοδηγούν από ένα αόρατο κέντρο για το που θα πάει. Σαν ένα αόρατο GPS. Επίσης μου λέει πως αν δεν κάνει κάτι καλά, του προκαλούν πονοκεφάλους. Και πως οι γιατροί αρνούνται πως κάτι τέτοιο έχει συμβεί και πως μια φορά που επέμενε, τον κλείσανε στο Δαφνί για δύο χρόνια...

Ουφ! Ρε όλοι οι καμένοι σ' αυτήν την πλατεία;

1 σχόλιο:

Termite είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

Den yparxei!

Fantasou o typos na leei aliteia omws!