13.10.07

Under pressure


Pressure, pushing down on me
Pressing down on you, no man ask for
Under pressure
That burns a building down
Splits a family in two
Puts people on streets...

Μερικές φορές η πίεση είναι πραγματικά ασφυκτική. Μερικές φορές θέλω να εξαφανιστώ. Να τα κάψω όλα και να χαθώ. Αλλά κάτι μου λέει πως όλα είναι μια δοκιμασία. Δοκιμασία της υπομονής μου (που είναι η μεγαλύτερη από όλες τις αρετές), δοκιμασία της αντοχής μου (σωματικής και ψυχολογικής) και δοκιμασία των ορίων μου.
Κι αναρωτιέμαι αν λειτουργούσα όπως πριν από μερικά χρόνια, οπού στην παραμικρή απαίτηση ή πίεση η απάντηση που έδινα ήταν ένα ηχηρό "άντε γαμήσου" , θα ήταν τα πράγματα καλύτερα ή χειρότερα. Το ότι δεν το κάνω είναι σημάδι ωριμότητας ή συμβιβασμού;

Σημ. Έχω αγώνα σήμερα! Ελλάς-Βοσνία Ερζεγοβίνη στο Ολυμπιακό Στάδιο. Άλλο ένα παιχνίδι έμεινε, με την Μάλτα, και τελειώνω με το ελληνικό ποδόσφαιρό οριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: