14.8.07

Μείον ένα!


Αυτό το αντιαισθητικό πράγμα που βλέπετε στην φωτογραφία, μέχρι και πριν λίγες ώρες ήταν κομμάτι του εαυτού μου. Σήμερα λοιπόν, μετά από μέρες αφόρητου πόνου αποφάσισα να το αποχωριστώ! Είναι ο μεγάλος, πρώην όμορφος και νυν κατεστραμμένος φρονιμίτης μου!
Άρα, η συμβουλές της ημέρας είναι να βουρτσίζετε καθημερινά τα δοντάκια σας και να πηγαίνετε κάθε έξι μήνες στον οδοντογιατρό για να μην πονάτε και χάνετε τα δοντάκια σας όπως εγώ (παρακαλώ τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Πειραιά να φροντίσει για την προμήθεια μου)!
Σήμερα αρχίζει η άδεια μου επίσης. Τελείωσα με τους ηλίθιους στην δουλεία, αφού πρώτα κατάφεραν να με εκνευρίσουν αφόρητα (η παράδοση της τελευταίας μέρας σπαζαρχιδισμού συνεχίστηκε και φέτος)!
Λέτε τώρα που έβγαλα τον φρονιμίτη να γίνω άτακτος πάλι;

2 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Εχω ερωτική σχέση με τον οδοντίατρο. 2 ορθοδοντικές θεραπείες (δηλαδή σιδεράκια) και 4 -5 εξαγωγές. όποτε σε καταλαβαίνω απόλυτα!.. Χαίρομαι που τον έβγαλες και οι πόνοι..πήραν δρόμο.

Apostolos Papadis είπε...

Και τα δόντια τα πέταξες στα κεραμίδια να τα φάει ο ποντικός;
:-)