22.7.07

Το κομματάκι της πίτας

Πριν μερικά χρόνια, κάποιος γνωστός μου, μου ζήτησε να παρευρεθώ σε ένα συγγενικό του σπίτι, στο οποίο κάποιος πολιτικάντης έκανε μια συνάθροιση. Την συνάθροιση αυτή την είχε διοργανώσει ο ιδιαίτερος του πολιτικάντη, που ήταν επίσης γνωστός του γνωστού μου. Στο σαλόνι υπήρχαν περίπου 25 άτομα. Ο υποψήφιος βολευτής άρχισε να μας μιλάει για το πρόγραμμα του κόμματος του (δεν έχει σημασία ποίος είναι ο υποψήφιος βολευτής και ποίο είναι το κόμμα του αφού όλοι έχουν τις ίδιες πρακτικές) και να λέει διάφορες παρλαπίπες.
Και ενώ σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας του μας έλεγε πως δεν θα κάνει ρουσφέτια και πως το κόμμα του θα επιδιώξει την δικαιοσύνη και την αξιοκρατία, προς το τέλος άρχισε να λέει πως "αν βέβαια, μου δώσουν και μένα ένα κομματάκι από την πίτα, εγώ θα το μοιραστώ με τους δικούς μου ανθρώπους, δηλαδή εσάς εδώ". Μας αποκάλεσε μάλιστα και πυρήνα!
Αμέσως μια ηλικιωμένη κυρία του ζήτησε να συνεχίσει τις σπουδές της η εγγονή της στο Μουσικό Λύκειο, στο οποίο ήταν επιλαχούσα. Ο υποψήφιος βολευτής είπε πως αυτό ήταν εύκολο και πως θα κοιτούσε το θέμα προσωπικά. Αλλά αν γινόταν και βολευτής όλα θα ήταν ακόμα πιο εύκολα.
Οι εκλογές έγιναν (εγώ ψηφίζω σε άλλη περιφέρεια, οπότε δεν επέλεξα τον συγκεκριμένο υποψήφιο), η εγγονή δεν μπήκε ποτέ στο Μουσικό Λύκειο, η ηλικιωμένη κυρία βρίζει έκτοτε τον βολευτή, ο ιδιαίτερος πήρε τον πούλο από το πολιτικό γραφείο του βολευτή (ναι! Έγινε ένα από τα 300 καμάρια μας) και αντικαταστάθηκε από πόρνη-ιδιαιτέρα και η ζωή συνεχίζεται.
Ο βολευτής συνεχίζει παράνομα να ασκεί το επάγγελμα του (βλέπε ασυμβίβαστο), χρησιμοποιώντας το όνομα ενός παροπλισμένου συναδέλφου του και βγαίνει συχνά-πυκνά στα ΜΜΕ όπου το παίζει ηθικός και τίμιος.
Τελικά κανένας, πλην του απατεώνα βολευτή, δεν έφαγε το παραμικρό κομματάκι από την πίτα! Αχ αυτή η απληστία σ' αυτήν τη χώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: