25.2.07

Ασυδοσία ή συντήρηση;

Σημερινές εικόνες στον δρόμο.



  • Δύο πιτσιρικάδες σε ένα Golf,περνάνε σφαίρα απο μια στάση και πετάνε αυγά σε αυτους που περιμένουν το λεωφορείο.

  • Πεντε πιτσιρικάδες με ένα λέιζερ που ρίχνουν στο έδαφος, έχουν τρελλάνει έναν αδέσποτο σκύλο που κυνηγάει με μανία το στίγμα. Γελάνε υστερικά! (ποιός είναι το ζώο άραγε; )

  • Άλλοι πιτσιρικάδες πετάνε νεράντζια στο λεωφορείο καθώς γυρνούσα στο σπίτι.

  • Βλέπω στο Youtube, βίντεο απο κάποιους schoolingans, να σπάνε το σχολείο τους στην Ηλιούπολη και να πανηγυρίζουν. Τα κατορθώματα τους τα αποτυπώνουν για να μείνουν στην αιωνιότητα. Επίσης υπάρχει μια αίθουσα-μπουρδέλο που ο καθηγητής δεν μπορεί με τίποτα να επιβάλει την τάξη και δύο τύποι γελώντας, τραβάνε σε βίντεο το χάος.

Σκεφτόμουν αν πριν 10–15 χρόνια ήμουν τόσο μαλάκας όσο αυτοί. Ακόμα ψάχνω να βρώ κατι τόσο ηλίθιο που να έκανα εγώ ή οι φίλοι μου. Θυμάμαι στο δημοτικό είπα βλάκα έναν φίλο μου στο διάλλειμα και έφαγα δέκα με την βέργα σε κάθε μου χέρι, στην τάξη πριν το μάθημα, παρουσία όλων των συμμαθητών μου. Μήπως η υπερβολική ελευθερία καταλήγει στην ασυδοσία τελικά; Ή έχω γίνει πολύ συντηρητικός;

5 σχόλια:

. είπε...

μην το πάμε στα άκρα..

δεν έφαγα ποτέ ξύλο στο σχοελίο, κι όμως δεν σκέφτηκα ποτέ να κάν μια τόσο γελοία πράξη όπως αυτές που αναφέρεις.

πάντως τα σχολέια στην αθήνα κυρίως έχω ακούσει ότι έοχυν ξεφύγει τελείως, γι αυτό πολλοί συνάδελφοι (δάσκαλοι) δεν θελουν καν να πατήσουν ούτε σαν αναπληρωτές εκεί.

Unknown είπε...

η υπερβολική ελευθερία καταλήγει σε ασυδοσία. Τα παιδιά πρέπει να τα εχεις πάντα μέσα σε κάποια, κοινώς αποδεκτά, όρια, γτ δεν έχουν τη δυνατότητα να σκεφτούν απόλυτα, τι ειναι σωστό και τι όχι.

Apostolos Papadis είπε...

@ marilina

Απλώς προσπάθησα να δείξω πόσο έχουν αλλάξει οι καιροί (προς το καλύτερο;)

@ Διονύσης

Ίσως δεν έχουν μάθει καν να σκέφτονται!

Σπύρος είπε...

Στην Ελλάδα ελευθερία σημένει ασυδοσία και δολοφονία, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ότι η ελευθερία ειναι μορφή έκφρασης και όχι μορφή κατάλυσης της δημοκρατίας και των αρνρωπίνων δικαιομάτων. Στην χώρα μας δυστηχώς η σχολική εγκληματικότητα έχει πάρει γιγάντιες διαστάσεις με πρωταγωνιστές τα παιδιά αλλά ηθικους αυτουργούς του γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Apostolos Papadis είπε...

@ Lockheart
Το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει για να αλλάξει αυτό!