23.2.07

Τσουτσουνοτιναχτής

-...Εγώ δεν είμαι Λίβερπουλ, αλλά σας γάμησε χθές. Έτσι, έτσι (συνοδεία μεσαίου δακτύλου που ανεβοκατεβαίνει). Αυτοί που χρυσοπληρώνετε τον ήπιαν! Ούτε Τσέλσι είμαι, αλλά θα χαρώ να κερδίσετε στο Άνφιλντ για να κληρωθείτε με την ομαδάρα, για να φάτε τεσσάρα απο τον βιαστή Ντρογκμπά.


-Ρε Σ. τί ομάδα είσαι τελικά; Εγώ είμαι μέλος στην Μπαρσελόνα και υποστηρίζω τον Ιωνικό, γιατί είναι η ομάδα της πόλης μου. Θα μας πεις τι είσαι εσύ;


-Θρύλος και Μιλανάρα είμαι! Αν περάσετε και την Τσέλσι θα σας πετύχουμε στον τελικό και θα σας γαμήσουμε όπως στον προηγούμενο τελικό στην Αθήνα.


Σ'αυτό το σημείο, αποχωρώ απο την κουβέντα και σκέφτομαι να στείλω γράμμα στον Πλατινί. Θα του ζητήσω εκτός απο όλους αυτούς που στέλνει η Ουέφα (ΤΕΑΜ, υπεύθυνους ασφαλείας, διαιτητές, συνοδούς, παρατηρητές, μπολ μπόις κλπ) να στείλει και τον Σ. ως τσουτσουνοτιναχτή για το κατούρημα μετά την ερωτική πράξη των εραστών μας.

4 σχόλια:

Scholiast είπε...

But I'm a Liverpool fan, and even though Barcelona is my favourite Spanish team, this victory was awesome.. ;)

Apostolos Papadis είπε...

I agree with you (though I support Man Utd in England :-D ), the game was good!
Probably you didn't get the whole meaning. This guy (Σ.) is not a supporter. He just dislikes so much FCB, a team that means a lot to me (and that is why I decide to become a member for 2 years now). That's make me really angry!

Scholiast είπε...

Δεν έχουμαι σοκολάτα καθόλου απόψε... But may the best team win :)

Scholiast είπε...

8-D