4.12.12

Περιμένοντας την Πέμπτη

 Είμαι εντελώς άφραγκος αυτή τη φορά. Περιμένω την Πέμπτη για να πληρωθώ. Έχω λίγο φαγητό στο σπίτι και McDiatrofi τσάμπα σήμερα και αύριο. Αλλά δεν με πειράζει. Νομίζω πως συνήθισα σε αυτήν την κατάσταση. Πιστεύω πως από την Πέμπτη και μετά τα πράγματα θα στρώσουν και θα μπω σε έναν ρυθμό.
 Χθες είχα ρεπό και άραξα σπίτι. Αποφάσισα να τελειώσω τα Ισπανικά. Να πάω για το δεύτερο πτυχίο. Μπορώ να εξασκήσω την γλώσσα στην δουλειά, βρήκα και ένα online course και έκανα και το πρώτο μάθημα. Χρόνος υπάρχει αφού δουλειά πιάνω μετά τις πέντε το απόγευμα. Θα τα καταφέρω νομίζω.
 Χθες κατέβασα και το άλμπουμ της Nalyssa Green. Πολύ καλό μου φάνηκε. Αλλά σαν και αυτό των Στίχοιμα δεν είναι. Έπος. Πρέπει να το έχω ακούσει πάνω από πενήντα φορές τις τελευταίες μέρες. Διατηρώ την υπομονή μου και συνεχίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: