1.10.11

Οι πλαστικές σφαίρες τις KFOR

Σήμερα σκότωνα την ωρα μου στο chatroulette. Ανάμεσα σε μαλάκες που τον παίζανε μπροστά στην κάμερα, έπεσα και πάνω σε έναν πιτσιρικά Σέρβο. Πρέπει να ήταν γύρω στα 20. Με αποκάλεσε "Ορθόδοξο αδελφό" και του έδειξα την σημαία της Σερβίας που έχω. Μου έβγαλε ένα κόκκινο μπλουζάκι από την ντουλάπα του, που έγραφε στα κυριλλικά "Το Κόσοβο είναι Σερβία". Μου είπε πως μένει κοντά στο σημείο που γίνονται οι τσαμπουκάδες για τον έλεγχο τον μεθοριακών σταθμών με την Σερβία. Μου είπε να περιμένω και μου έφερε μπροστά στην κάμερα ένα ΑΚ47. Μου έδειξε και τις σφαίρες που είχε μέσα στους γεμιστήρες. Μου φάνηκε πολύ σοκαριστικό το να υπάρχει ένας πιτσιρικάς που μέσα στο σπίτι του έχει ένα πολεμικό όπλο. Στην συνέχεια μου έστειλε λινκ για να δω αυτήν την φωτογραφία. Αυτές είναι οι πλαστικές σφαίρες που χρησιμοποίησε η KFOR εναντίον των Σέρβων στα πρόσφατα επεισόδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: