5.5.10

Απέχω...

Είδα μέσω ίντερνετ όλα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες και δηλώνω πως απέχω.

  • Απέχω από τις αποφάσεις της νόμιμα (εσείς την ψηφίσατε) εκλεγμένης κυβέρνησης έστω κι αν με πλήττουν έμμεσα ή άμεσα. Προσπαθώ να βρω χρήματα και τρόπους να βοηθήσω εμένα και την μητέρα μου, που πλήττεται άμεσα, επειδή αξίζει την βοήθεια μου.
  • Απέχω από τις απεργίες και πορείες όλων των συνδικαλιστών-εργατοπατέρων γιατί σκέφτονται μόνο το πως θα γίνουν βολευτές.
  • Απέχω από όλη την συνομωσιολογία για το ποιος έκαψε την τράπεζα, γιατί όπως φαίνεται, τίποτα δεν θα αποδειχτεί τελικά, για μια ακόμα φορά.
  • Απέχω γιατί δεν δίνω δεκάρα για το αν ο δημόσιος υπάλληλος-ακρίδα-κομματόσκυλο που μπήκε από το παράθυρο, κάνοντας πίπες, χάσει έναν, δύο ή εκατό μισθούς. Αν είχε προσληφθεί αξιοκρατικά ίσως να ήμουν στο πλάι του.
  • Απέχω από την υπεράσπιση των κεκτημένων ανθρώπων που πηγαίνουν στο περίπτερο να αγοράσουν Espresso (ήμουν αυτόπτης μάρτυρας το πρωί).
  • Απέχω από τα συμφέροντα των πολιτικών-επιχειρηματιών-τραπεζιτών. Όσα λεφτά κι αν έχετε παραπάνω, στο τέλος 1,5 x 2 θα πάρετε.
  • Απέχω από τους νοσταλγούς του Χίτλερ, του Στάλιν ή του Παπαδόπουλου. Ήταν όλοι τους δολοφόνοι.
  • Απέχω από την δαμαλό-μιζέρια δεξιά και αριστερά μου. Ζούμε και θα ζούμε, σε έναν ευλογημένο από ομορφιές και καιρικές συνθήκες τόπο, πολύ καλύτερα από πολλούς άλλους λαούς. Κι όποιος θέλει ας μου φέρει αντίρρηση να τον κάνω ρόμπα.
  • Απέχω από την βλακεία πως δεν υπάρχει κράτος. Το κράτος είμαστε εμείς. Είμαστε τα γρανάζια του. Αν σκάρτοι είμαστε εμείς, σκάρτο είναι και το κράτος μας. Ας γίνουμε καλύτεροι για να έχουμε καλύτερο κράτος. Σκέψου το αυτό, την επόμενη φορά που θα πας να λαδώσεις την εφορία ή την πολεοδομία. Σκέψου το την επόμενη φορά που θα ψηφίσεις τον μέτριο Κωστάκη ή Γιωργάκη για πρωθυπουργό.
  • Απέχω από την προσπάθεια να σώσω τον κόσμο γιατί απλά δεν σώζεται. Πως να πείσω τον σκυλά, πως τα σκυλάδικα είναι για τον πούτσο; Πως να πείσω το κομματόσκυλο, πως το κόμμα του λέει μαλακίες; Πως να πείσω τον βλάκα, να σκέφτεται έξυπνα στο μέλλον;
Απέχω από πάρα πολλά ακόμα. Δεν ξέρω προς τα που πάω και τι θα γίνει, αλλά ξέρω αυτό που λέει το τραγούδι: Άμα κάτι δεν μου κάνει, απλώς φεύγω μακρυά, δεν ανήκω σε κανέναν, δεν ανήκω πουθενά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: