26.5.09

Ευρω-βολευτής!

Ανακυκλώνω τα χαρτιά μου, ανακυκλώνω τις μπαταρίες μου στους κάδους της ΑΦΗΣ, θα αρχίσω να ανακυκλώνω τα αλουμινένια κουτάκια αναψυκτικών και τα γυάλινα μπουκάλια στους μπλε κάδους, έχω αντικαταστήσει όλους τους λαμπτήρες πυρακτώσεως στο σπίτι μου με άλλες εξοικονόμησης ενέργειας και αγοράζω προϊόντα με συσκευασίες φιλικές στο περιβάλλον.

Μπορείτε να με κάνετε ευρώ-βολευτή, να ξύνω τα αρχίδια μου στης ευρωβουλής τα έδρανα, να έχω κούρσα γαμάτη, να ταξιδεύω παντού τζάμπα και να μένω και στα Χίλτον, να έχω 3 βοηθούς πληρωμένους και να παίρνω καμμία τριανταρού χιλιάδες καθαρά στην τσέπη; Σε αντάλλαγμα, με την λιτή, πράσινη, οικολογική ζωή που θα ζήσω στις Βρυξέλλες, θα κάνω οικολόγους όλους τους βάρβαρους, που δεν σκαμπάζουν από πράσινες οικολογίες!

Για να το πω αλλιώς, μας τα πρήξατε με τους πράσινους και προσπαθήτε με τις δημοσκοπήσεις του κόλου να τους βάλετε μέσα από το παράθυρο. Μάλλον θα τα καταφέρετε, γιατί η χώρα αποτελείτε από ψηφοφόρους-δαμάλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: