17.6.08

Στράβωσα...


Περί Euro συνέχεια σήμερα.Λοιπόν, αφού μας κάνατε την χάρη και παίξατε λίγη μπαλίτσα, δεν μπορούσατε να φέρετε και ένα αποτέλεσμα, ενάντια στους σιχαμένους που την ξαναβλέπουν υπερδύναμη (αλλά όλοι πεινάνε έξω από την Μόσχα και την Αγία Πετρούπολη); Εντάξει. Ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

Είχα υποσχεθεί πως όποιος τους κάρφωνε το τεμάχιο, θα του γυάλιζα τα παπούτσια στο αεροδρόμιο στην επιστροφή της ομάδας. Δεν θα γίνει αυτό. Αλλά θα γίνει άλλο και εξηγούμαι:

Βρέθηκαν τρεις Πόντιοι που μου έπρηξαν τα φρύδια στην δουλεία. Μεταξύ αυτών που μου είπαν ήταν "Τι έπαθε η Ελλάδα σου από την Ρωσία;"

Ελλάδα μου; Δηλαδή αυτοί τι είναι; Όταν ρώτησα μια από αυτούς (ναι οι δυο από τους τρεις που λέγαμε, ήταν ηλίθιες και όχι ηλίθιοι) "Δηλαδή δεν ήσουν με την εθνική μας το Σαββάτο;" μου απάντησε "Ποία πατρίδα αγαπάς πιο πολύ;Αυτή που γεννήθηκες ή αυτή που μεγάλωσες;" Δεν απάντησα γιατί ήθελα να κάνω προσκλητήριο αγίων. Κάποιοι ξέχασαν φαίνεται πως ο Στάλιν τους έστειλε διακοπές με το τραίνο στην έρημο του Καζακστάν! Μετά στραβώνουν αν τους πεις Ρωσοπόντιους! Ευτυχώς που βρέθηκε και κάποιος που είπε "Στην Ρωσία όταν μου έλεγαν "Μαυροκόλη Έλληνα, αυτά να τα κάνεις στην Ελλάδα σου", δεν απαντούσα γιατί ήμουν σε ξένο τόπο. Τώρα αν με πει κανείς Ρώσο εδώ, θα τον γαμήσω! Γιατί η Ελλάδα είναι η πατρίδα μου..."

Και αυτό που θα γίνει είναι το εξής! Όταν (κι αν) η παρέα του Λάρσον τους σκίσει τον πάτο, θα ζητήσω από τον Αλβανό μανάβη μας μια φουσκωτή μπανάνα Chiquita που είναι και στα χρώματα της Σουηδίας, θα κολλήσω μια φωτογραφία του Πούτιν επάνω και θα την κουνάω στα μούτρα των πεμπτοφαλαγγιτών επί οκτώ ώρες. Και θα τους λέω "Τι έπαθε η Ρωσία σας;"

Ουστ, καθάρματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: