16.2.08

Johnny

Όταν πήγαινα στο γυμνάσιο, είχα μια συμμαθήτρια, την Θεολογία, που είχε πολύ μεγάλο στήθος. Κάποτε, ως αδαής που ήμουν, της είπα πως θέλω να την χουφτώσω. Εκείνη (όλα να τα περιμένεις από αυτές, που λέγαμε) μου είπε πως αν θέλεις να με χουφτώσεις, πρέπει να μου φέρεις εκατό αφίσες του Johnny Depp. Άρχισα και εγώ να μαζεύω τις αφίσες (χωρίς σχόλια).
Αναρωτιόμουν τι τις ήθελε τις αφίσες του ηλίθιου, αυτή η χαζή. "Σιγά τον μαλάκα" σκεφτόμουν. Τότε ο Depp πρωταγωνιστούσε στην σειρά 21 Jump street την οποία την έβλεπα αραιά και που.

Περάσαν πολλά χρόνια από τότε. Έχω δει πολλές ταινίες με τον Depp και πραγματικά δηλώνω εντυπωσιασμένος. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε και η συμμετοχή του σε έναν δίσκο των Oasis που έπαιξε slide guitars και το tatoo που είχε για την Winona Ryder (το οποίο άλλαξε μετά τον χωρισμό τους)

Την περασμένη βδομάδα, μαζί με την Χριστίνα, είδαμε το ¨Sweeny Todd:The Demon Barber of Fleet street". Έμεινα έκπληκτος γιατί η ερμηνία του Depp ήταν απίστευτη! Αν και σιχαίνομαι τα μιούζικαλ, το συγκεκριμένο αποφάσισα να το δω, γιατί όταν ήμουν στο Λονδίνο είχα πάει σε ένα ghost tour στο οποίο ο ξεναγός μας είχε πει την ιστορία του μπαρμπέρη της Fleet street. Η ατμόσφαιρα της ταινίας ήταν πραγματικά τέλεια. Αισθανόσουν πως πράγματι βρισκόσουν στο Λονδίνο της εποχής του Todd. Εξαιτίας αυτής της ταινίας, θα ξαναρχίσω να πηγαίνω σινεμά. Μου είχε λείψει αυτό που προσφέρει μια ταινία που την βλέπεις σε μια αίθουσα: Η μαγεία!

Για την ιστορία, μάζεψα λιγότερες από είκοσι αφίσες, αλλά ως μη αδαής πλέον, την Θεολογία την χούφτωσα!

5 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Είχε αίσιο τέλος η ιστορία με την Θεολογία.. όνομα όμως για χούφτωμα..;p

? είπε...

το είδα κι εγώ χτες..ο depp σταθερή εγγύηση

Unknown είπε...

Αυτη τη Θεολογια μαλλον η θυμαμαι...

Unknown είπε...

Για την ταινία του Ντεπ άκουσα (κυρίως) άσχημες κριτικές (του ματς μπλαντ)..

Θα την νοικιάσω σε HD αργότερα και θα δούμε.. 9+9 ευρώ δεν έχω διάθεση να δώσω σε κανένα σινεμά

Τώρα, για τη θεολογία τι να πω; :P Συμφωνώ με την ifιγένεια

Apostolos Papadis είπε...

@ If..ιγένια
Άλλο το όνομα, άλλο η χάρη...

@Νίκος
Έτσι...

@Fallen angel
Unforgettable, that's what you are...

@Διονύσης
Καλά,δεν είναι και το Saw!

Καιρός να κόψεις το village.Οι συνοικιακοί είναι πιο φτηνοί!