22.12.07

Τι κάνουμε αύριο;

Λοιπόν, αύριο έχει δύο πολύ ωραία πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς. Από το πρωί στις δέκα μέχρι και τις πέντε το απόγευμα έχει παζάρι δίσκων στο An Club. Η τελευταία φορά που είχα πάει σε παζάρι δίσκων ήταν πριν πάρα πολλά χρόνια στο Ρόδον. Να λοιπόν η ευκαιρία, τώρα που είμαι λίγο χαλαρός από την δουλεία (5 μέρες εκτός, γιούπι και ζήτω) να περάσω μια βόλτα από εκεί.

Και το απόγευμα, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα γραφεία της Penya Barcelonista d'Atenes (Σταδίου 61 Αθήνα) για το μεγάλο παιχνίδι FC Barcelona-Real Madrid. Το ματσάκι αρχίζει στις οκτώ. Όσοι πιστοί (με μπλαουγκράνα αισθήματα) ας προσέλθουν (κατά προτίμηση γύρω στις 19:30) για να κάνουμε εξέδρα!

Update: Τέλεια και φθηνά cd στο παζάρι. Το διπλό γιαπωνέζικο των blur, που στο metropolis το παραπουλάνε ακριβά, το βρήκα σφραγισμένο μόνο 5 αφρό! Ανάμεσα σε αυτά που τσίμπησα (παλιά και αγαπημένα) είναι και το Secret World Live του Peter Gabriel, που το είχα χρόνια απωθημένο! Έσπασα τα ηχεία με το Come talk to me.

Για τον αγώνα δεν λέω κουβέντα. Άσπρισαν τα μαλλιά μου. Το μόνο ευχάριστο, το δώρο του Διονύση που μου γλύκανε τον πόνο! Σ' ευχαριστώ πολύ! Barça ó muerte!

2 σχόλια:

Angelique είπε...

Άντε με την ΝΙΚΗ!!
Ωωωωω... Barcelona εεεχω τρέλαααα... μες το μυαλόοοοο....

Apostolos Papadis είπε...

Δεν μας έκατσε δυστυχώς, αλλά ναι! κι εγώ έχω τρέλα μες το μυαλό!!!!