28.11.07

Η αποστολή sms απέτυχε

Σήμερα το μεσημέρι, πηγαίνοντας για δουλεία (με έναν ταρίφα που αφού μου πάσαρε μια κάρτα του, με έπρηξε για τους όρους μεταφοράς σε επαρχιακές πόλεις σε περίπτωση που τον χρειαζόμουν) είχα στο μυαλό μου να αγοράσω μια κάρτα ανανέωσης χρόνου για το κινητό μου. Την προηγούμενη μέρα είχα χρησιμοποιήσει την υπηρεσία της vodafone που σου επεκτείνει το υπόλοιπο σου κατά 2 ή 5 αφρό (με το αζημίωτο πάντα).

Στον ψιλικατζή αγόρασα τα πάντα εκτός από κάρτα (σιγά μην το θυμόμουν). Το απογευματάκι ανταλλάξαμε 2-3 μηνύματα με την Χριστίνα και ήμουν έτοιμος να στείλω το τελευταίο (παραπονιάρικο και ψιλό-οργισμένο) μήνυμα μου. Το μήνυμα δεν πήγαινε πουθενά. Παίρνω να ακούσω το υπόλοιπο και μου έχει μείνει 1 μόνο αφρολεπτό. Παίρνω την υπηρεσία επέκτασης υπολοίπου, αλλά δεν... (πρέπει να ανανεώσεις μια φορά για να το ξανακάνουν! Τι; Για χαζούς τους περάσατε;) . Σκέφτομαι πως σε μία μικρή Lacta που έχω αγοράσει, έχει 5 sms δώρο.

Ανοίγω την συσκευασία και περνάω τον κωδικό. Σκάει το μήνυμα επιβεβαίωσης που λέει "προς vodafone" (καταραμένη Q) . Δοκιμάζω πάλι να στείλω το μήνυμα αλλά τελικά αλήθεια έλεγε η βόντα!

Σκέφτομαι την ύστατη λύση. Το vodafone pointmania! Λες να έχω συμπληρώσει 300 πόντους (κάθε αφρό στην βόντα σου δίνει έναν πόντο, 300 πόντοι=16 αφρό ομιλίας); Παίρνω τηλέφωνο, πατάω βιαστικά το 3 και βάζω τον τετραψήφιο κωδικό μου. Περιμένω την απάντηση.

"Το σύνολο των πόντων σας που έχει καταγραφεί έως και μια εβδομάδα πριν είναι......299!"

Φτού σου, ρε καταραμένο! Ούτε 280,ούτε 301! Το πετάς ή όχι από το παράθυρο το κινητό το τιμημένο; Σκέψου αυτό το μήνυμα να σε έσωζε από τον θάνατο!

Τέλος πάντων! Τελικά αυτό το μήνυμα δεν ήταν γραφτό να αποσταλεί. Το βράδυ που επέστρεψα σπίτι, η Χριστίνα είχε πέσει για ύπνο και το κινητό της ήταν κλειστό. Τα παράπονα (η ψιλό-οργή εξαφανίστηκε) μπορούν να περιμένουν μέχρι αύριο το πρωί.

2 σχόλια:

Katerina είπε...

Thn exw pa8ei ki egw etsi...alla telika mou bghke se kalo! Isws na htan kalutera ;)

Apostolos Papadis είπε...

Σίγουρα ήταν καλύτερα. Απλά σαν κατάσταση είχε πλάκα τελικά!