19.7.07

"Αύριο όμως θα είναι διαφορετικά"





Θα έχετε δει αυτό το βίντεο-μήνυμα είτε στην τηλεόραση (το είδα προχθές το μεσημέρι όταν έτρωγα και κοίταζα σαν χαζός), είτε σε κάποιο άλλο blog. Για να ζήσετε την όμορφη και ανέμελη ζωή σας και για να μπορώ να την κράζω (modern life is rubbish είπαμε) πρέπει να υπάρχει πρώτα (ζωή). Και για να υπάρχει πρέπει να βάλουμε όλοι ένα χεράκι.

Προσωπικά, ανακυκλώνω όλο (όλο μα όλο) το χαρτί μου, χάρη στην εργασία μου. Αναψυκτικά αγοράζω σε γυάλινα μπουκάλια που επιστρέφονται. Αλλάζω σταδιακά τις κοινές λάμπες μου (μόλις καούν) με energy saver λάμπες. Φτιάχνω (προσπαθώ εν πάση περιπτώσει) βιολογικό λίπασμα σε μια γωνιά της αυλής μου. Στην ουσία τα μόνα σκουπίδια μου είναι αυτά τα ηλίθια πλαστικά από τις κυριακάτικες εφημερίδες και το χρησιμοποιημένο χαρτί υγείας από την τουαλέτα μου (δεν νομίζω οι διαλογείς του χαρτιού θα ήταν πολύ ευτυχισμένοι με το θέαμα). Χρησιμοποιώ μια μεγάλη πάνινη σακούλα για τα ψώνια μου στο σούπερ μάρκετ (έχω γίνει ρόμπα ουκ ελάχιστες φορές, αλλά επιμένω!). Έχω σκεφτεί και κάτι ακόμα που θα το αποκαλύψω σύντομα.

Σημασία έχει τι μπορώ να κάνω εγώ, τι μπορεί να κάνει ο κάθε εγώ, τι μπορούμε να κάνουμε όλοι μας! Ακούστε το επιθετικό μήνυμα του παιδιού στο βίντεο. Σκεφτείτε γιατί μας μαλώνει! Κάντε κάτι! Έστω και μικρό! Καταργήστε το stand by στις συσκευές σας. Υπάρχει και το power off!

Θέλω πίσω τις εποχές! Θέλω χιόνι και κρύο στην Αθήνα τα Χριστούγεννα! Θέλω καλοκαίρι με τζιτζίκια (καλοκαίρι λέμε, όχι Απρίλιο)! Θέλω χελιδόνια στην κεραμοσκεπή του πατρικού μου σπιτιού! Ξυπνήστε επιτέλους! Το χρήμα (και το κυνήγι του) δεν θα έχει καμία αξία σε έναν κατεστραμμένο κόσμο! Ξυπνήστε!

3 σχόλια:

Desposini Savio είπε...

πράγματι συγκλονιστικό το σποτάκι. το είδα προχθές.
εγώ έχω μαζέψει τόσα μπουκάλια (η μπυρίτσα τραβιέται η άτιμη το καλοκαιράκι) που σε λίγο δεν θα μπορώ να τα κουβαλήσω για ανακύκλωση. καθε φορά έτσι κάνω και μου φεύγουν τα χέρια μέχρι τον κάδο:). αλλά μου αρέσει. μακάρι να γινόμασταν όλοι πιο συνειδητοποιημένοι. και πολύ καλά κάνεις - και δεν είσαι ρόμπα!!!

Σπύρος είπε...

Όσο και να φωνάζουμε δυστυχώς κανεις δεν ακούει αυτό δεν σημενει ότι σταματάμε !

Apostolos Papadis είπε...

@desposini savio

Εύγε,desposini! Να είσαι πιο τακτική μόνο, για να μην κουράζεσαι!

@lockheart

Έτσι ακριβώς! Ας βάλουμε εμείς το λιθαράκι μας και ας προσπαθήσουμε να πείσουμε κι άλλους!