21.6.07

Φοβού τους τραπεζίτες και δώρα φέροντες

Το Μάρτη είχα λάβει μια επιστολή από την τράπεζα (δεν λέω το όνομα, όχι γιατί φοβάμαι, αλλά γιατί δεν γουστάρω να τους κάνω και διαφήμιση) που με "ενημέρωνε με ιδιαίτερη χαρά" πως θα μπορούσα να αποκτήσω δώρα απλά με την χρήση της κάρτας μου. Τα δώρα είχαν να κάνουν με σετ κρασιού και λοιπές αηδίες που δεν είναι για μας εδώ στον Μπύθουλα. Δεν έδωσα σημασία.
Αργότερα χρησιμοποίησα την κάρτα για να αγοράσω εισιτήρια για το Λονδίνο και την περασμένη βδομάδα με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν πως θα μου στείλουν δώρο ένα σετ κρασιού 4 τεμαχίων σε ξύλινη θήκη.
Σήμερα το μεσημέρι, έφτασε ένας διανομέας και μου άφησε το δέμα. Μετά από κανένα τετράωρο, άνοιξα το δέμα να δω το σετ του κρασιού. Το θέαμα της φτήνιας με άφησε άφωνο. Τέτοιο πράγμα ούτε στο παζάρι στον Πειραιά δεν βρίσκεις. Μια υποτίθεται ξύλινη θήκη, με σπασμένους τους μεντεσέδες πίσω και το καπάκι μπροστά χωρίς τις τέσσερις βίδες που υποτίθεται πως κρατάνε ένα υποτυπώδες κλείδωμα.
Ρε άθλιοι! Δώρο το λέτε αυτό; Αυτό είναι κοροϊδία. Μόνο τους τόκους που θα πληρώσω για τα 400€ που είναι η συναλλαγή που θέσατε ως όριο για το δώρο, αγοράζω δέκα τέτοια σετ! Δεν φτάνει που με φορτώσατε μ' αυτήν την μαλακία και μου στερείτε πολύτιμο χώρο, μου την φορτώσατε και χαλασμένη!
Σκέφτομαι αν βρέθηκε μαλάκας που κυνήγαγε τις συναλλαγές του με την κάρτα σας για να πάρει το δώρο!
Την επόμενη φορά που θα με πάρετε τηλέφωνο για δώρα, η απάντηση θα είναι, να τα βάλετε στον πάτο σας, καθάρματα! Ουστ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: