6.7.06

Suede...

Σήμερα νιώθω πολύ κουρασμένος.Χθες μετά την δουλεία και μέχρι τις εφτά ήμουν στο ίντερνετ.Στα “κλασσικά” μου στέκια!Barcelonistas,Myphone,Zedgeκλπ..Μίλησα και λίγο με Περού (καλή εξάσκηση για τα ισπανικά, αν και τα λεξικά πήραν φωτιά) και Σιγκαπούρη (μμμμμμ…… άλλα κόλπα!)!


Ξαφνικά ήρθε η αναλαμπή!Έπρεπε να πάω στον Πειραιά να ανανεώσω την κάρτα του ΟΑΣΑ και να αγοράσω το βιβλίο για τις εξετάσεις των ισπανικών!Ήθελα να πάω και στο Μετρόπολις να αγοράσω κανένα cd (σκεφτόμουν ένα των gointhrough σε συλλεκτική έκδοση,αλλά δεν το βρήκα!)


Ήρθε και η αναλαμπή νούμερο δύο.Ο Κοσμάς μου είχε πεί για καφέ μέσα στην βδομάδα.Τον πήρα τηλέφωνο και κανονίσαμε.Το τερπνόν μετά του ωφελίμου! (κάπως έτσι δεν πάει;)


Τα μαγαζιά ανοικτά και γινόταν ο τρελός χαμός.Μετά από ώρα,παρκάραμε κοντά στην Ασφάλεια.Κάναμε τις δουλείες μου και ήπιαμε το καφεδάκι μας.Ο Κοσμάς έχει μερικές καταπληκτικές ιδέες για δουλεία!Μιλήσαμε πολύ γι’αυτό και μου ανάλυσε πράγματα που και ‘γω τα είχα σκεφτεί.Δεν τα λέω όμως,γιατί θα μας κλέψετε τις ιδέες!


Γύρισα σπίτι μετά τις δώδεκα.Χάζεψα λίγο τηλεόραση αλλά ύπνος δεν μου κόλλαγε (μην πίνετε φραπέ με μπείλις μετά τις οκτώ).Κοιμήθηκα λιγότερο από δύο ώρες.Ένα δεκαωράκι στο πρώην πτηνοτροφείο και νυν εργοστάσιο (ακόμα κυκλοφορούν “κότες” μέσα) με πέθανε.Καθάριζα και μία λαμαρίνα από κανάλια με μια σπάτουλα!Η σπάτουλα νευρίασε και με κάρφωσε στην κοιλία!Έτσι δίπλα από τον αφαλό απέκτησα ένα ακόμα σημάδι!Ταλαιπωρία και δυσοσμία στην επιστροφή (κανένας δεν τους μίλησε για το ρεξόνα;).Τα κατάφερα!Home sweet home!Με την λήξη του αγώνα Γαλλία-Πορτογαλία θα την πέσω για ύπνο!


Χθες μου έκανε εντύπωση και το συζήτησα επίσης με τον Κοσμά,το ότι η Σινγκαπουριανή (εκτός από τα άλλα κόλπα) μου έδωσε λινκ με πράγματα που πουλάει στο e-bay. Cd,κρέμες,κασκόλ,μπλούζες, σκουλαρίκια, βιβλία και τσάντες.Όλα μεταχειρισμένα!Σκέφτηκα αμέσως το οργανωμένο χάος του σπιτιού μου!Έχω πράγματα μεγαλύτερης αξίας που δεν τα χρησιμοποιώ!Να ξεκινήσω την διαδικασία;


Χθες επίσης θυμήθηκα ένα “θαμμένο” cd.Dog man star από Suede!Τον άκουγα πριν φύγω για Πειραιά και σε όλη την διαδρομή!Ψυχεδελικός και ταξιδιάρικος!Ο Butler παίζει θεϊκή κιθάρα!Η Sinfonia of London που συνοδεύει σε μερικά κομμάτια κάνει τον δίσκο επικό!Τους είχα δει ζωντανά!Απίστευτη συναυλία με φοβερό παλμό και συμμετοχή από το κοινό!Απο τις καλύτερες μου ως τώρα!


Αυτά για σήμερα!


Και μερικοί στίχοι από το “The 2 of us


“...the snow might fall and write the lines on the silent page,but you’re outside making permanent love to the nuclear age,two silhouettes by the cash machine make a lovers dance,it’s a tango for the lonely wives of the business class…”

Δεν υπάρχουν σχόλια: