2.7.06

Ποιός είμαι (?)

Μ’αρέσουν πολύ οι στίχοι των deadlock.Τους έχω δει ζωντανά αρκετές φορές.Με δύο από αυτούς έχω αλλάξει μερικές κουβέντες.Ωραίοι τύποι!Θυμάμαι μια συναυλία στο Gagarin.Είχαν τελειώσει το σετ τους και βγήκα έξω να πάρω λίγο αέρα.Βγήκε και ένας από αυτούς.Ήταν αυτός με το ξυρισμένο κεφάλι,που όταν λέει τις ρίμες του,λυγίζει τα γόνατα,σηκώνει ψηλά το μικρόφωνο,κλείνει τα μάτια του και τα χώνει.Έχει μια βραχνή αλλά πολύ δυνατή φωνή.Ουρλίαζει με όλη του την δύναμη και από κάτω οι πιτσιρικάδες κτυπιούνται ενώ οι πιο μεγάλοι που κάθονται πιο πίσω σκέφτονται αυτά που λέει,κοιτάνε τον διπλανό τους και του λένε:”Σωστόοοοοςςς…”

-“Πολύ καλά σήμερα”,του είπα

-“Ευχαριστώ”,μου απάντησε,’Το παλεύουμε!”

Τον ρώτησα για πότε λένε να κυκλοφορήσουν τον καινούριο δίσκο τους και άλλα πολλά.Κάποια στιγμή μου είπε το εξής:”Είμαστε και 30 πία”.Ναι,είμαστε 30!Θυμήθηκα τον καθηγητή μου,τον Αλατζόπουλο.Μας έλεγε πάρα πολλές φορές το ίδιο πράγμα:”Από την μέρα που θα απολυθείτε από τον στρατό,μέχρι την μέρα που θα γίνεται τριάντα,δεν θα πάρετε χαμπάρι!”. Έτσι κι έγινε!Xαμπάρι δεν πήρα!

Θυμάμαι σαν να ήταν χτες που πήρα το άσπρο χαρτί από τον Μαραθώνα,με κατέβασε στην καρότσα ενός φορτηγού,ένας από το πολιτικό προσωπικό της βάσης και μπήκα στο ΚΤΕΛ στην Νέα Μάκρη για Αθήνα.Είχα ήδη αρχίσει τα σχέδια!Θα πήγαινα πίσω στην παλιά δουλεία μου στο σούπερ μάρκετ.Ήταν υποχρεωμένοι να με ξαναπροσλάβουν αφού είχα διακόψει την εργασία μου λόγω θητείας.Θα ξεκουραζόμουν πρώτα μία βδομάδα και μετά θα πήγαινα στα κεντρικά στον Ασπρόπυργο για επαναπρόσληψη.Θα εργαζόμουν για λίγο εκεί και μετά θα έβρισκα κάτι!Κάτι καλύτερο!

Τελικά η συνήθεια είναι πολύ δυνατό πράγμα!Έμεινα εκεί πολύ περισσότερο από όσο φανταζόμουνα και ήθέλα.Δεν ήταν άσχημα αλλά η ρουτίνα της δουλείας με σκότωνε κάθε μέρα.Η λέξη δημιουργία ήταν άγνωστη εκεί μέσα.

Τώρα εργάζόμαι σε ένα εργοστάσιο.Τα ίδια είναι και εκεί.Μόνο που τώρα έχω να αντιμετωπίσω και μία στρατιά από ρουφιάνους και γλείφτες που ο μόνος σκοπός της ζωής τους είναι να βγάλουν όλο και πιο πολλά χρήματα!Αλλά αυτά θα τα πω κάποια άλλη στιγμή…

Το θέμα είναι ποιος είναι ο δικός μου σκοπός σ’αυτήν τη ζωή.Τι θέλω να κάνω;Τι δεν θέλω να κάνω και το κάνω;Τι μ’αρέσει;’Εχω ξεκινήσει πολλά πράγματα.Τα πιο πολλά τα έχω αφήσει στην μέση.Σκοπός μου,λοιπόν,είναι η άλλαγη!Θέλω να άλλαξω.Να γίνω καλύτερος!Να μην ξαναφήσω πράγματα στην μέση!

Δεν θα αντισταθώ!Δεν θα επιτεθώ!Δεν θα αρνηθώ!Θα προκαλέσω τον εαυτό μου!Αυτό είναι ένα ημερολόγιο των αλλαγών μου!Ελπίζω να το κάνω σωστά αυτήν τη φορά.Για αρχή θέλω να είμαι τυπικός εδώ.Θέλω όσο πιο συχνά μπορώ να γράφω τις εμπειρίες μου γι’αυτήν την αλλάγη.Εύχομαι και ελπίζω να έχω κάποια ανταπόκριση.

Υπάρχουν πράγματα που θα τα κρατήσω για μένα για την ώρα.Τα θέλω θαμμένα!Θα έρθει η στιγμή που θα τα πω.Not yet!

Δεν υπάρχουν σχόλια: